PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال با پیروزی گنبدی‌ها مقابل هورسان رامسر آغاز شد تا شهرداری گنبد به ششمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد و در دیگر مسابقه این هفته نیز تیم شهداب یزد در بازی خانگی مغلوب پیکان شد.
کیهان ورزشی-
هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه اول دی‌ماه 1400) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، تهران، اصفهان، مریوان، ورامین، یزد و گنبد پیگیری شد.

تیم شهرداری گنبد که از هفته چهارم دور رفت هدایت آن را عظیم جزیده برعهده گرفت، در هفته سیزدهم این رقابت‌ها و در بازی خانگی به ششمین برد خود دست یافت تا دور رفت را با شش برد و 19 امتیاز به پایان برساند. گنبد در  این هفته میزبان هورسان رامسر بود و سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22 و 25 بر 20 به پیروزی رسید.

داور نخست این مسابقه دو کارت زرد و قرمز به بازیکنان تیم هورسان نشان داد که سید عیسی ناصری کارت زرد و سعید شیرود کارت قرمز دریافت کرد. فرهاد نظری افشار کمک مربی تیم هورسان نیز در ست دوم از زمین اخراج شد.

تیم‌های شهداب یزد و پیکان تهران در دومین مسابقه هفته سیزدهم در سالن اختصاصی شهداب به مصاف یکدیگر رفتند و شهدابی‌ها نتیجه مسابقه را به حریف واگذار کردند.

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان در این مسابقه سه بر یک و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22، 20 بر 25 و 25 بر 23 میزبان خود را شکست دادند تا به نهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند. پیکان با این برد، دور رفت لیگ برتر مردان را با 9 برد، چهار شکست و کسب 26 امتیاز به پایان رساند و در جایگاه سوم جدول باقی ماند.

این مسابقه 124 دقیقه طول کشید و حمزه زرینی از پیکان و مهدی مهدوی از شهداب یزد کارت زرد از داور اول دریافت کردند. ضمن این‌که تیم پیکان اخطار تاخیر در این مسابقه نیز دریافت کرد.

در دیگر بازی‌های امروز، سایپا 3 بر یک از مس رفسنجان شکست خورد و پاس گرگان 3 بر 2 از سد میزبان خود، شهرداری ورامین گذشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار